صرخة العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

مجموعه أخرى من النكت الظريفه

كاتب الموضوعرسالة
المهاجر
مدير المنتدى
مدير المنتدى
المهاجر

ذكر

مجموعه أخرى من النكت الظريفه Empty
مُساهمةموضوع: مجموعه أخرى من النكت الظريفه   مجموعه أخرى من النكت الظريفه I_icon_minitimeالخميس مارس 06, 2008 11:01 pm

1-سألوا شيخ شو رأيك بفستان نانسي عجرم؟ فقال ضيق وعاري وفاضح بس لايق عليها بنت الكلب

2-صعيدي حطوا صورته على الاشاره ليش؟ يعني احذر مفاجأت الطريق

3-واحد صعيدي رجع من السفر وسأل على ابنه الصغير فقالوا له داسه القطر فقال لهم تاني...

4-عملوا مسابقه بين واحد أمريكي واسباني وصعيدي وهي مين يستطيع يجيب اكبر تمساح ..
فراح الآمريكي وجاب تمساح كبير-وراح الآسباني وجاب تمساح أكبر-وراح الصعيدي يومين وما بين.
فراحوا يدوروا عليه فوجدوه ماسك تمساح صغير ويغنيله بابا فين..

5-صعيدي أخذ شهادة الدكتوراه. فقال لزوجته أنا مش عارف ليه الناس بيحكوا عالصعايده وأنا صعيدي وأديني أخذت الدكتوراه فقالت له زوجته دق عالخشب أحسن تحسد نفسك فدق عالخشب فقالت الزوجه مين عالباب ؟ فقال الصعيدي خليكي أنا حفتح الباب

6-اثنين صعايده بيلعبوا شطرنج فقال الاول قتلتلك الحصان فاستأذنه الثاني دقائق راح ورجع فقال له وأنا سممتلك البهايم

7-صعيدي طلعله مارد من الفانوس وقال له شبيك لبيك عبدك بين اديك أأمرني فقال له عايزيك تعملي كبري من أمريكا للصعيد فقال له المارد هذا مستحيل شوف طلب غيره فقال الصعيدي طيب خلي الصعايده يفهموا فرد عليه المارد انته عايز الكبري اتجاه واجد ولا اتجاهين

8-صعيدي ضيع محفظته فراح يبلغ عنها بالشرطه وبعد الضبط قال له الضابط ماتقلقش حجيبهالك من تحت الآرض فخرج وبالطريق وجد ورشه بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يا رجاله أصلها سوده وفيها سسته

زائر
زائر
Anonymous

مجموعه أخرى من النكت الظريفه Empty
مُساهمةموضوع: رد: مجموعه أخرى من النكت الظريفه   مجموعه أخرى من النكت الظريفه I_icon_minitimeالإثنين مايو 12, 2008 12:55 pm

مشكور اخي مهاجر على الموضوع الجميل

مجموعه أخرى من النكت الظريفه
صفحة 1 من اصل 1